Форум
Главна
Регистрация
Вход
Неделя
11.12.2016
07:07
Добре дошли Гост | RSS

NUEVO



<
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google
Bookmark and Share
[ Ново съобщение · Членове · Правила на форума · Търси · RSS ]
Страница 1 от 11
Форум » Всичко което искате да споделите » Истината за Ибей/ ebay/и това което трябва да знаете за него » Мръсните тайни на ибей/ebay/
Мръсните тайни на ибей/ebay/
heatwaveДата: Четвъртък, 13.02.2014, 18:36 | Съобщение # 1
Частен
Група: Администратори
Съобщения: 7
Статус: Offline
Тайните на ибей който хората трябва да знаят!

Мръсните тайни на ибей!
Ако сте опитен продавача в ибей тогава може би вече сте наясно с много от мръсните им трикове . Но ако сте купувач или нов продавач може би не знаете с какви проблеми може да се сблъскате там.Факт е , че ибей работи усърдно да убеждава купувачите че ибей и пей пал ги защитават , те са им като по голям брат , който винаги се грижи за тeхните интереси. За съжаление това не е така и много хора, които продават на ибей и дори някои купувачи , вече са се сблъскали с някои от отрицателните аспекти на този порочен свят на иБей и пей пал. Ще ви разкажа за някои от нещата, на иБей и пей пал за който определено не желаете да знаете. И ако четете това, и не сте убедени , ако прекарвате само по няколко минути в търсене на тази тема в Гугъл или Ютуб, ще видите как една и съща история се повтаря отново и отново .

http://www.aspkin.com/forums/
http://www.aspkin.com/forums/
http://www.youtube.com/watch?v=aDwQiErBj_M&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=aDwQiErBj_M&feature=related

ПОЛИТИКАТА НА ИБЕЙ ЗА ОБРАТНА ВРЪЗКА - В началото , купувачите и продавачите можеха да оставят всякаква обратна информация, въз основа на каквато и да е реализирана сделка в иБей. Това беше ефективен начин за потребителите на ибей да създадат репутация..Продавачите можеха да създадат репутация за предоставяне на качествени продукти и качествено обслужване , а купувачите можеха да бъдат оценени на базата на обратна връзка , колко бързо плащат , и как си взаимодействат директно с продавача. Така че продавачите , които продават продукти с лошо качество и предоставят лошо обслужване ,да получат лош рейтинг. Купувачите , които не плащат , или се държат по неразумен начин, също получават лош рейтинг. През май 2008 г. иБей променени системата за обратна връзка и сега само купувачите могат да оставят отрицателна или неутрална обратна връзка. И така, какво означава това , това означава , че купувачите вече могат да се чувстват свободни да наддават за предмети и да не плащат . Това означава, че купувачите могат да имат всякакви ненормални искания към продавачите и ако те не се съгласят с исканията на купувачите , рискуват да им бъде сложена отрицателна обратна връзка./ Feedback/ За купувачите сега е без значение , дали ще платят или не , щом като е позволено да им се оставя само положителна обратна връзка и не виждат смисъл да оставят обратна връзка на продавачите.

ИЗНУДВАНЕ ЗА ПОСТАВЯНЕ НА ОБРАТНА ВРЪЗКА Това е против политиката на иБей да се иска нищо друго , от това, което е в списъка на продавача, и да се заплашва продавача с отрицателна обратна връзка , за да получите повече или отгоре на това, за което заплащате това не е разрешено от правилата и на иБей . Какво, означава това, не можете ли да минете без това ? Разбира се, не , тъй като продавачите не могат да оставят реална обратна връзка на купувачите , изнудването за обратна връзка е станало много популярно и много често се използва в иБей .Почти е невъзможно да докажете , така че купувачите може да ви изнудват да включвате всякакви екстри , или да им изпращате нещата със бърз по скъп куриер , или те ще ви пуснат отрицателна обратна връзка , ако не сте съгласни с това. Няма нищо, което може да се направи, за да спре това в сегашната система на иБей .

ПОДРОБЕН РЕЙТИНГ НА ПРОДАВАЧА - Продавачите вече се оценяват в няколко категории, като например : комуникация , те. , правилно ли е описано всичко, времето за транспорт , транспортните разходи . Има система от 5 звезди , където на продавачите се дава рейтинг по десетобалната 5 звездна система . Сега , когато се замислите по скалата от 5 звезди, 4 ри звездния хотел , например, би било доста приятно място за престой и ние считаме, че 4 от 5 звезди, трябва да е доста добро .В иБей,обаче с 4 от 5 звезди ще доведе до незабавно спиране на сметката ви за лошо удовлетворение на клиентите. Системата DSR е отличен пример за една от многото политики, които са предназначени за подобряване на удовлетвореността на клиентите . Проблемът със системата DSR е , че тя създава недоволни клиенти от нищо . Клиентите , които като цяло са доста доволни от покупката си , сега им се дава друга опция и нов начин да се оплакват . Ако дадете на хората повече възможности да се оплакват , вие ще бъдете затрупани от оплаквания. Клиентите след като вече са пуснали положителна обратна връзка , не е голяма работа , ако оставят ниска DSR класация за таксите за доставка или на времето за превоз .

За да получите най-добрите отзиви в категорията за транспортни такси , вие ще трябва да приеме новата " безплатна доставка "на иБей . Това е място, където ви предлагат да продавате вашата позиция за определена цена , а след това да доставите стоката безплатно. Сега има ли местна пощенска служба, която предлага безплатен транспорт до всяка точка на света, аз не знам някъде по света да има безплатни траспортни услуги ? Мисля, че идеята за безплатна доставка съществува само на иБей , а продавачите плащат за това. Това е ясно с цел да си увеличат количеството на комисионни от продажби само иБей ще спечели , а всичко останало ще е за сметка на продавачите.

Международните продавачи ще открият , че тяхната DSR за времето на превоз , ще бъде сравнявана с тази на местните продавачи. Така клиентите купили един артикул от азиатски продавач, оставят негативна класация за времето на доставка , тъй като за елементът е необходимо много повече време , за да пристигне в сравнение с другите елементи , изпратени от вътрешността на Англия или Америка или родната им страна . Изглежда, че иБей не разполагат с начини да се вземе под внимание времето за доставка на международните продавачи , вместо това те изглежда очакват купувачите да бъдат разумни и да вземат това под внимание.

ЕБЕЙ КЛЕВЕТИ СРЕЩУ ПРОДАВАЧИ
Ако иБей реши да спре продавач по някаква причина , те ще изпратят имейл до всички купувачи , които са закупили продукти от този продавач . Те ще кажат в имейла по начин, който кара купувачите да мислят, че са жертва на измама , и че този продавач е уловен в извършване на измама или кражба . Сега, докато в някои случаи това може да бъде вярно , в много други случаи това може да бъде причинено от прости недоразумения. В имейла ще подтикнат купувачите да спрат своите плащания веднага, тъй като те са били жертва на потенциална измама. Това може да бъде в резултат на нарушение на авторските права , или може да бъде , че продавачът е влязъл в сметката си от обществен компютър , може би те са получили отрицателна обратна връзка от купувач или ниска DSR класация за времето за превоз . Друга причина за спиране на сметката на продавачите може да бъде, че таксуването от кредитната карта на таксите на иБей се е провалило, или може да бъде в резултат на промяна на паролата или адреса . Като купувач , вие винаги ще бъдете убедени да повярвате , че продавачът е измамник .

Тези имейли, които уж предполагат измама са по- често , на базата не заради сторена измама или кражба, а просто заради наложената от иБей ревностна политика. Продавачите може би вече са изпратили стоките на своите клиенти , и поради тези имейли и обвиненията, клиентите спират плащанията и продавачът губи парите си а купувачът получава елемента безплатно. Много хора никога няма да получат своите позиции , и те ще трябва да се борят с иБей , за да получат парите си обратно , и в крайна сметка те ще мислят, че целият този проблем е започнал заради измама на продавача, когато в действителност , проблемът започва когато иБей блокира сметката на продавача и изземва средствата му , което често воси продавача да не е в състояние да плати за транспорта на стоките. В много случаи иБей и пей пал се възползват от средства на продавача , задържат парите му в очакване на продължително разследване , и не позволяват на продавача да възстанови разходите на купувача. Те винаги ще настояват , че ви предпазват , но когато те изземват парите на продавача , и след това го лишават от купувачи и те не могат да си получат нещата за който са платили , кого всъщност защитават ?

ЗАТВАРЯНЕ НА ПРОФИЛ В ИБЕЙ
Защо акаунтите в иБей се затварят ? Това е добър въпрос , и няма прост отговор . Когато иБей спира профила ви, те категорично отказват да ви дадат причина за действията си . Те ще ви кажат , че не могат да ви обаснят какъв точно е проблемът, биха могли да ви дадат неясни термини като " злоупотреба с иБей " и ако ги попиташ какво означава това , те ще откажат да отговорят. Една обща причина за спиране на акаунта е слабо удовлетворение на клиентите , някои отрицателна обратна връзка или може би просто ниска DSR . Колкото и удивително да ви звучи, това е възможно иБей акаунта ви да е спрян за слабо удовлетворение на клиентите , дори ако имате 100% положителни отзиви ! Да, знам , че звучи невероятно, но ако получите слаби оценки в 5 балната система , няма значение , ако имате 100% положителна обратна връзка , вашата сметка може да бъде ограничена или дори спряна.

СТАНДАРТИ НА ИБЕЙ
Няма значение в какъв бизнес сте, удовлетвореността на клиентите е важна част за всеки успешен бизнес. Повечето фирми вероятно ще бъдат щастливи да кажат , че 90 % от клиентите им са доволни. На иБей , вие ще се натъкнете на недостижими стандарти , трябва да имате 99% удовлетвореност на клиентите , и дори доволните ви клиенти след това може да предизвикат проблеми, ако ви оставят ниски DSR рейтинги. Е, какво значи това иБей очаква от продавачите си ,може би не съвършенство. . но много близо до него ! Можете ли да си представите , ако всички фирми са задължени по същите стандарти на иБей продавачите ? Представете си, ако да идват и да затварят хотели и ресторанти , ако те са имали само една или две жалби от 100 клиенти? Това не звучи много реалистично нали ?

Статията е преведена от английски линк към нея:
http://jerseys4kidscom.hubpages.com/hub....w-About
 
heatwaveДата: Петък, 14.02.2014, 02:09 | Съобщение # 2
Частен
Група: Администратори
Съобщения: 7
Статус: Offline
Как да се изчисли точната цена на продажбата на предмет в Ebay

EBAY
Преди да решите да започнете да продавате на иБей , едно от първите неща, които ще трябва да направите, е да установите каква ще бъде точната цена . Това ще ви помогне да вземете решение относно това на каква цена трябва да вземете продукта, който възнамерявате да продавате. Това не е нещо, което иБей ще ви каже, в действителност те са положили доста усилия, за да скрият точната цена , прикривайки таксите се опитват да направят това толкова сложно , че хората да не могат да разберат точно колко пари иБей всъщност ще им вземе. В тази статия ще ви дам един пример и ще раздробим всички елементи в продажната цена на дадена точка на иБей . Ние също така ще обсъдим някои от различните варианти, които иБей ви дава , и ще сравним цената на търгове, купи сега обявите и предлагането на даден елемент с безплатна доставка до купувачите .

Ще използваме пример на продажбата на една тениска с продажна цена от 20 USD , /30 BG/ обявата търг приключвайки при продажна цена от 20 USD/30 BG/ , купи сега обявата продадена за 20USD/30 BG/ , както и на позицията, посочена като " безплатна доставка " . С цел да се изброят предметите, като безплатен транспорт , ще трябва да се добавят разходите за доставката към продажната цена. Така че за този пример ние ще продаваме тениската за 30USD/45BG с безплатна доставка ( 20USD/30BG + 10USD/15BG за доставка) . Идеята за безплатната доставка е нещо, което иБей насърчава в продължение на няколко години , те насърчават всички продавачи да включват безплатна доставка , и предлагат стимули, за да направят това . За съжаление доставката не е безплатна, и някой трябва да плати за нея . Ще разгледаме точно колко това ще струва на продавача.

ТАКСИ ЗА ЛИСТИНГ ИЛИ ТАКСА ЗА ДОБАВЯНЕ НА ОБЯВА
Това е таксата , която иБей ще ви таксува за добавяне на елемент за продажба , ще бъде взета , независимо от това дали позицията е продадена. Статистически приблизително 60 % от иБей елементите приключват без продажба. Таксите за обява може да варират в зависимост от категорията , както и в случай когато иБей предлага промоции на таксата за обява . По-долу е приблизително средната цена за добавянето на даден елемент, който ще се продава за 20USD . /30 BG/

Търг: $ 0.50/ BG0.75
Твърда цена : $ 0,50/ BG0.75
Безплатна доставка : $ 0,50 / BG0.75

КРАЙНА СТОЙНОСТ НА ТАКСИТЕ
Това е комисионната на иБей от продажбите , въз основа на процент от продажната цена. Тези такси се прилага само за продукти, които се продават , обаче таксите се начисляват преди клиентът да плати за стоката , и в случай , че клиентът не плати,/което е много честа практика/ ще трябва да минете през процеса на докладване на неплатен елемент , за да възстановите стойността на крайните такси. По-долу са най- точните разходи за такса- крайна стойност за един артикул който е продаден за 20USD . /30 BG

Търг: $ 1.80/2,70 BG
Твърда цена : $ 2.40 /3,60 BG
Free Shipping : $ 3.60/5,40 BG

PayPal ТАКСИ
Това е цена, която често не се има в предвид при изчисляване на разходите за продажба на продукти на иБей . Получаването на пари с Paypal не е безплатно, цената може да варира в зависимост от вида на сметката , средната цена е приблизително между 3-5 % от цялата сума (това включва и транспортните такси ) . За този пример , ние ще изчислим тази цена средно 4% . По-долу сме дали пример на таксите на Paypal за приемане на плащане за дадена позиция на иБей продадена за 20USD ./30BG

Търг: $ 1.20/1,80 BG
Твърда цена : 1,20 $ /1,80 BG
Безплатна доставка : $ 1.20/1,80 BG

ТАКСИ ЗА ПРЕВАЛУТИРАНЕ НА ВАЛУТАТА
Тези такси се отнасят само за някои иБей продавачи, онези, които приемат плащане във валута, различна от валутата, която е в тяхната банкова сметка . Това включва всички продавачи , които продават на eBay.com в USD , и си обменят средствата в друга валута. Paypal ще таксува допълнително 2,5% отгоре за ставката за конвертиране на парите в друга валута . По-долу е приблизителната стойност на обмяна на валута за един артикул продаден на иБей за 20USD ./30BG

Търг: $ .75 /1,13 BG
Твърда цена : $ 0,75/1,13 BG
Безплатна доставка : 0.75 $/1,13 BG

ТАКСА ЗА ВРЪЩАНЕ
Всички рано или късно се сблъскват с реалността на таксата за връщане за неща който се връщат от клиентите, които не са удовлетворени от продукта , или от елементи, които може да са били доставени на грешен адрес или загубени по пощата.
Продавачите на иБей , са отговорни за какъвто и да било проблем с доставката и са принудени да възстановяват средствата на купувачите , които съобщават за елемент, който не е доставен . Ако клиентът не е доволен от даден елемент, на продавачът може да се наложи да възстанови на купувача парите , за да остане с добра репутация , в иБей. Въз основа на нашите изследвания преценяме , че 5 % от продажната цена ще бъде загубена за връщане и възстановяване . По-долу е предполагаемата цена на загубата от таксата за връщане на предмети , продавани на иБей за продажба на цена от 20USD/30BG

Търг: $ 1.50/2,25 BG
Твърда цена : $ 1,50/2,25 BG
Безплатна доставка : 1,50 $/2,25 BG

ТАКСИ ЗА ДОБАВЯНЕ НА НЕПРОДАДЕНИ ТОЧКИ
Продавачите също ще трябва да вземат в предвид , че те няма да продадат всеки елемент, който са обявили . Въз основа на средната продажба в иБей , само 40% от точките, е възможно да се продадат, ние ще изчислим , че продавачите ще загубят 60% от всички такси за добавяне . По-долу е средното количеството на таксите за добавяне на обява въз основа на проценти ,който продавачът ще загуби.

Търг: $0 .28 /0,42 BG
Твърда цена : $ 0,28/0,42 BG
Безплатна доставка : $ 0,28/0,42 BG

ПРИСЪДАТА
Е , след изчисляване на всички разходи, свързани с продажбата на продукти на иБей , може да се изненадате колко числа се натрупват. Това трябва да ви даде представа за това на каква цена трябва да се зарежда , за да се направи една разумна печалба от продажбата на вашите елементи на иБей . Може би просто ще откриете, че таксите са твърде високи , и то не може да бъде изгодно да се продава на иБей всичко. Тези цифри се основават на таксите , прилагани към продавачи без отстъпки.Големите продавачи могат да плащат значително по-ниски такси в сравнение с другите продавачи. По-долу е общата стойност на всички такси включени в продажбата на продукти в иБей за продажна цена от 20USD/30BG .

Търг: 7,03 $ = 35%/10,55BG
Твърда цена : $ 7.63 = 38%/11,45 BG
Безплатна доставка : $ 8.83 = 44%/13,25 BG
Преведена статия източник: jerseys4kids.com
 
heatwaveДата: Петък, 14.02.2014, 02:11 | Съобщение # 3
Частен
Група: Администратори
Съобщения: 7
Статус: Offline
Аз като български вече бивш/в резултат на малоумната им и безхаберна политика/ продавач в ибей,ще добавя,че за българите положението се усложнява от невъзможността за нормална доставка в чужбина.Цените който се плащат в най евтиният оператор БГ Пощи,
са твърде високи за за да сме конкуренция на останалия свят или с други думи каквото и да продаваме винаги ще е с 60-70% по скъпо заради скъпите ни пощенски услуги.Забелязвам че разликата за доставка под половин килограм за Европа и Америка е около 2,лв.Което не е логично,но е факт/за справка калкулатора на страницата на БГ пощи/
Другото което прави впечатление е дискриминационното отношение на ибей,към продавачи и купувачи с не англосаксонски произход.
Въпреки това в последно време българските продавачи в ибей са нараснали главоломно.
Много пъти се чудя как им излиза сметката,щом продавачи от целия свят при техните от 2 до 3 пъти по евтини пощи са пропищели,че работят на загуба с ибей.И все по често виждам надписи в интернет:eBay Sucks!
Отдавам го на кризата и невъзможността хората да работят нормална работа.Хващат се за химери,с надеждата да изкарат някой лев.Истината е че в ибей печелят само купувачите!/ И ибей естествено,най вече с измамите и изнудването си./
Което обаче скоро ще се промени поне според мен,на продавачите им предстой или да вдигат цените или да фалират.Така че всеки друг онлайн магазин освободен от такси.
Дори в момента продава много по евтино.
Намерих много сайтове главно в Англия с цени няколко пъти по ниски.Забелязвам,че много от нещата който се продават в ибей ги има в тия сайтове на смешни цени;
Давам пример маркова пола в обикновен сайт се продава на разпродажба за 3 паунда.с безплатна доставка!
Същата пола в ибей е с цена 4,80+3.00 паунда доставка...
 
heatwaveДата: Петък, 14.02.2014, 03:44 | Съобщение # 4
Частен
Група: Администратори
Съобщения: 7
Статус: Offline
НОВИ ОГРАНИЧЕНИЯ ЗА ПРОДАЖБИ
Октомври 2010 г., иБей промени за пореден път политиката си , този път изглежда доста сериозно! Интернет живна , заедно с докладите в блогове и форуми , свързани с тези нови ограничения на иБей . Все още не е ясно какъв ефект ще имат и точнона кои продавачи ще се отрази това . Ако прочетете на сайта иБей се предполага, че тези нови ограничения за продажбите трябва да засягат само продавачите, с нови сметки с малки продажби на по-малко от 90 дни. Ако прочетете форумите и блоговете ще видите истории от продавачи, които продават на иБей през последните 5-10 години и имат хиляди положителни отзиви , които разказват сега как иБей е поставил ограничения върху размера на предметите, които те могат да продават за 30-дневен период . За хората, които си изкарват прехраната продавайки предмети, от иБей , тази политика има потенциал да бъде опустошителна . С тази нова политика, ще го направят изключително трудно за нови продавачите да започнат печеливш бизнес в иБей. Новите продавачи ще бъдат ограничени до 10 продажби на 30-дневен период , докато не създадат добра история на продажбите. Това ще им отнеме страшно много време да създадат тази история на продажбите, когато могат да продават само 10 артикула на месец . Това със сигурност ще обезкуражи много хора от продажбата на своите продукти на иБей , тъй като това може да отнеме месеци или дори години, за да се установи достатъчно дълга история и да могат да продават нормално.

Какви са ограниченията ?
Новите продавачи сега са ограничени до 10 позиции , продавани за 30-дневен период . Общият размер на комбинирани продадени артикули и предмети , листнати не може да надвишава 10 позиции . Други продавачи могат да очакват лимит от 100 предмети , продадени за 30-дневен период . Не е ясно точно кои продавачи ще бъдат засегнати от тези ограничения , но засега има много доклади от продавачи в Югоизточна Азия , че техните сметки са били подложени на тези ограничения . Има сведения от продавачи и в Европа и САЩ , които също са засегнати от това. Очевидно тези ограничения ще се увеличават , след като продавачът е създадал по-добра история на продажбите, обаче може да се окаже невъзможно за продавачите да достигнат, исканията на рейтингите на иБей . Продавачите от Азия имат много неизгодно положение което се дължи на тези рейтинги . На продавачите се дават оценки за комуникация , т. , както е описано , времето за превоз и транспортни такси . Проблемът е , когато купувачите купуват продукти от чужбина, те никога не ще оставят добър рейтинг за времето на превоз и транспортните такси , защото те ще струват повече и ще отнемат повече време , отколкото би било, ако те купуват елементи от американски продавачи. Всъщност, възможно е вашата иБей сметка да се ограничи или дори да я затворят за лоша удовлетвореност на клиентите , дори когато имате 100% положителни отзиви.

Как ще се отрази това на EBAY ?
Тези нова политика може да срине много продавачи , особено азиатските продавачи. Най-вероятно ше бъдат засегнати продавачите , които продават на по-ниски цени, реплики на предмети и фалшиви неща.Ако тези продавачи са принудени да напуснат иБей , можете да очаквате цените на много от популярните продукти да се увеличат драстично. Дните на невероятни оферти в иБей може би стигнаха своя край. Вече няма да бъде възможно за продавачите да продават на тези ниски цени и да разчитат на оборота, за да изкарат пари. Ограниченията за броя на предметите които продавачите могат да продадат , се отразяват пряко върху размера на приходите от такси на иБей който се получават от крайната стойност . Аз смятам, че цената на акциите на иБей ще падне и цените в иБей ще се увеличат до точката, където няма да има смисъл пазаруването в иБей .

КАКВО ЩЕ ПОСТИГНЕ EBAY ?
Ами това не е ясно какво се надява да постигне с тази нова политика , много хора мислят, че те стрелят на посоки . Това може да ги отърве от повечето измамници на иБей , но за съжаление на всеки негодник , който е отстранен , от там вероятно ще има и 5.10 легитимни продавачи , които също са принудени да напуснат . Те трябва ясно да разберат, че това ще им струва много пари в краткосрочен план , а също така ще предостави нови възможности за тяхната конкуренция. Те никога не са имали истинска конкуренция, но това може само да отвори вратата за реален конкурент . Има огромно търсене за реплики и ниски цени и фалшиви стоки , и ако хората вече не могат да намерят тези елементи на иБей , те ще търсят другаде . Има много сайтове за продажба на тези елементи , но проблемът е , че купувачите са свикнали и им е по-удобно да купуват тези елементи от иБей , и ако тези елементи вече не са достъпни на иБей , те ще търсят другаде . Това може да бъде само една възможност за продавачите да продават своя продукт на собствените си сайтове.
 
Форум » Всичко което искате да споделите » Истината за Ибей/ ebay/и това което трябва да знаете за него » Мръсните тайни на ибей/ebay/
Страница 1 от 11
Търси:

©